Start podnikání

Konzultační balíček pro začínající podnikatele.

Ať už budete živnostník nebo majitel s.r.o., na začátku podnikání vás čeká řada klíčových kroků a rozhodnutí, které výrazně ovlivní vaše další směřování.

Pokud chcete, aby start vašeho podnikání proběhl hladce, připravil jsem pro vás konzultační balíček, který je na míru ušitý pro začínající podnikatele.

Balíček obsahuje sadu nástrojů a materiálů a navrch 3 konzultační hodiny, ve kterých vás osobně provedu nejdůležitějšími tématy a největšími úskalími začínajích podnikatelů.

Co vám konzultační balíček přinese?

  • 1
    Přehled a orientaci
    Podnikání je zejména na začátku jeden velký chuchvalec kroků, povinností a úkonů. O mnoha z nich má většina z vás povědomí, avšak zdaleka ne jistotu. Váháte, co platí, co se vás týká, co skutečně musíte a co ne. Internet je plný informací a rad, ovšem které jsou ty důležité a klíčové, v tom aby se 🐷 vyznalo. V rámci konzultačního balíčku si v tomhle uděláme jasno a vy se tak budete poměrně přesně oritentovat v tom, co vás čeká a co naopak můžete pustit z hlavy.
  • 2
    Základní vědomosti
    I když je teorie jedním z největších nepřátel podnikatelů, pravda je taková, že bez základní sady vědomostí to budete mít v podnikání nesmírně složité. Nebo přinejmenším složitější, než byste mohli mít. Proto se společně podíváme na nejdůležitější témata, pojmy a dovednosti, které byste měli znát.
  • 3
    Strategický plán
    Jedním z pilířů společných konzultací je sestavení vaší podnikatelské strategie. To je pojmenování klíčových aspektů vašeho podnikání, označení rizik a milníků a sestavení základního obchodního plánu.
  • 4
    Eliminace rizik
    Součástí konzultačního balíčku je i zatěžkávací test vašeho podnikatelského plánu a vizí. Patří sem prověření cenotvorby, udržitelnosti cashflow a základní kontrola plnění podnikatelských povinností. V případě, že bude něco v nepořádku, naplánujeme kroky, jak nedostatky odstranit.
  • 5
    Sada materiálů a nástrojů
    Aby celá služba byla maximálně efektivní, obsahuje ke všem tématům pomocné materiály. Mezi ně patří pomůcka Chytrý šanon, Mapa podnikatelských povinností a několik dalších tabulek a check listů.

Kdy si balíček pořídit?

Pro koho je konzultační balíček?

Na začátku podnikání nebo před jeho startem.

Pokud máte chaos v podnikatelských krocích a prioritách.

Máte-li obavy z podnikatelských formalit a povinností.

Jste člověk, který chce mít podnikání v pořádku a pod kontrolou.

Když cítíte nejistotu ve vašich podnikatelských rozhodnutích.

Pokud se chcete vyhnout zbytečným chybám.

Jak vše probíhá?

Objednávka

Po uhrazení objednávky jste ihned přesměrováni na stránku, na které si zarezervujete termín úvodní konzultace. Zároveň můžete uvést důležité body, které byste rádi v rámci konzultací vyřešili.

Doručení materiálů

Ihned po provedení objednávky odchází fyzické materiály na vámi určenou adresu. Emailem obdržíte elektronické materiály.

Konzultace

V intervalech, které zohlednění vaše možnosti a naplánované kroky, proběhnou minimálně 3 konzultace. Obvyklá délka celého balíčku je 6 týdnů.

Potřebujete pomoc?

Napište na info@pravidlapodnikani.cz

Jsme tu pro vás, rádi vám pomůžeme.